perjantai 29. maaliskuuta 2019

Leijonakuningas Simba Loungefly Lompakko


Disney kulkee arjessa hyvin voimakkaasti mukanani. Minulla on Disney vaatteita, ruoka-astioita, koruja ja kaikkea muuta mitä käytän joka päivä. Kuitenkaan en ole koskaan omistanut Disney lompakkoa. Ja nyt päätin korjata tämän kauhean virheen :) Olen ollut lompakon tarpeessa jo pari vuotta, mutta sitä oikeaa ei ole tullut kohdalle. Olen siis käyttänyt kännykkäni suojakuoria lompakkona, mutta vaikka siihen on suunniteltu korttipaikat ja tila käteiselle, niin esim. kolikot jäävät kyllä kotiin. Siksi olenkin aktiivisesti yrittänyt löytää lompakkoa ja sellaisen löysinkin EMP:n nettikaupasta. 

Simba Loungefly lompakko on kaikessa ihanuudessaan juuri se oikea lompakko minulle. Se on väriltään musta, mikä on plussaa sillä kuluminen ja lika ei näy siinä niin selvästi. Lompakon materiaali on hyvin laadukkaan tuntuista ja siinä on ihana Simba merkki, sekä isompi kohokuvio. Toisella puolella on Disneyn merkki ja sisäpuolelta löytyy ihanaa värikästä kuviointia. Lompakon sisälle mahtuu kivasti kortteja, seteleitä ja myös kolikoita. 
Hintaa tällä ihanuudella oli 39.99€ mutta sain sen hieman halvemmalla alennuskoodin avulla :)

Mutta kannattaa käydä EMP:n sivuilla, jos etsii lompakkoja tai jotain muuta kivaa, sillä sieltä kyllä löytyy laadukkaita tuotteita jokaiseen makuun :)


































2 kommenttia:

  1. Oon myös katsonut tätä lompakkoa Empiltä, ja kerran jo olin tilaamassa, mutta mietin että onko siinä tarpeeksi korttipaikkoja kaikille miljoonille korteille ja jäi tilaamatta. :D Nyt oli tullut myös toinenkin Leijonakuningas lompakko sinne, ja ne reputkin on aika ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä korttipaikkoja on molemmin puolin :) ja niihin saa laitettua useamman kortin päällekkäin. Todella tilava ja hyvä lompakko :)

      Poista